Tuesday, April 19, 2011

???

petang 19 april..19 april?wish?lupakan..kisah tu dah reput dalam kubur yang aku sendiri gali..yang baru nim tunggu masa nak reput..haha..oke..cukuplah..asal la aku rasa berat sangat fikiran aku lately nim..haih..fon aku rosak terus malam semalam!tension aku..dah la nga syok textingtexting..grr..memandangkan aku tak boleh hidup if takde fon,so aku ajak geng aku,pergi beli yang baru..oke la tuh an?1 lagi bakal menyusul..insyaAllah :)aku nak sangat dapat further study then ejas fon len pulak..hihi..

esok 20 april,semua nak pergi interview maktab..aku tak dapat pun..sedihnya!n for sure,skrg genggeng akuperampas ash n si nipis nga sibuk study n buat preparation tuk esok..haih..aku pulak,baru je nak harap spa,tapi tu pun tak sangkut..siasia je ada kabel..camne diorang nak tolong,interview pun aku dah tak lepas..harap sangat yang lain aku sangkut jugak..haih..asal la tragis sangat nim..

tadi bila aku renungrenung jengukjenguk kisah hidup aku nim,cam berlikuliku kut..haih..baru 18 dah macammacam aku kena lalui..aku tak tau la camne life aku bila da 20++ nanti..hmm..ntahntah problem aku lagi berat dr skrg nim..

heran betul aku..aku ingat bila dah single..kredit aku pun dapat jimat gilagila..tapi baru  je to4 20,dah tinggal 15..erk,,kuat sangat ke aku texting?asal selama nim aku tak sedar nim..haih..bazir gila..hmm,,tadi kelyp si bini soli n anis datang lepak rumah aku..anis dah dapat lesen..oke,tak jeles langsung..grr!bencinya aku!aku bila pulak nim? :(

p/s:aku tak tau nak buat tajuk ape tuk entry nim sebab sume aku campur aduk..damn tul

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...