Thursday, April 21, 2011

ruginya

semalam dapat offer further study ..biasa la swasta..nak promote la tuh...international college of technology n profesional..dia offer pharmacist..alahai..kalau la ipta yang offer,,tak fikir dah,,aku rembat je!best gile kut..hurmm.first time aku dengar nama kolej uh..lantak la kau nak cakap aku ketinggalan ke apa..dengar cam best je an nama kolej uh..p takpe la..aku nak tunggu upu je..khamis nim matrik da nak kua..aq redha je dapat ke tak dapat..huhu

wanna be like them..enjoying  their life without thinking any problems ;)
ouh,,semalam jugak masa aku pergi skola amek sijil pmr n buat pengesahan sijil tuk lcci,sempat la sembang nan ketuaketua bidang skola aku uh..cikgu sains kesayangan aku pun ada..sume pakat suh aku masuk form 6 dari amek diploma..diploma 3 tahun,form 6 stahun stgh then terus masuk u..jimat masa.eh?nanti la aku fikirfikir balik..susah betul al bila kena fikir sal future nim..haih..nak jadi budakbudak balik  :(

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...