Thursday, April 21, 2011

pagi 22 april

morning sume..haih..awal pelik aku bangun n mandi hari nim..kul 6 da bangun....cam zaman skola lak..y bangun awal?cz ibu aku takde...dia tidur kat kg..so aku rasa macam jadi wife orang lak hari nim..kejutkan sume orang,buat breakfast,kemaskemas rumah..biasa aku kemas kul 10 am..nie kul 7 lebih sume dah beres..HAHA..bangganye..kui3..

semalam dia buat aku bengang lagi..ada patut call brape kali ntah dalam kul 4 lebih..heyy tolong la,,aku nak tidur pun tak senang..bukan aku tak sedar kau call,,tapi ye la,,aku da gtaw jangan kacau aku tidur..yang kau buat jugak asal..padan muka..tak reti tidur ke ape nim..hishh..menyampahnya..

oke tu jer..takde mood nak update awalawal nim..HOHO

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...