Wednesday, April 6, 2011

menaruh harapan

halu..haih..niat mau menupdate blog tak datang2..but now,,gagahkan jugak tubuh badan nim menaip keyboard lappy nim..oke..mengarut suda aku nim..haih..2 hari berlalu..aku x taw ape salah aku sampai aku dilayan cam kucing kurap..bukan kena halau klua umah yer...tapi ad sum1 da pecah2 n remuk2kan hati aku..x mau cakap melalut banyak2..sebab aku da penat..mata aku da penat nanges x henti2 dr smlm,,tangan aku da penat genggam fon..betapa aku harapnye nk dpt msg dr dia..but,,habuk,hampas pun aku x dapat..dia da bawak pergi hati aku jauh2..maybe hati aku da ad kt tmpt pelupusan sampah kut..hmm..y he treats me like this ek?besar sangat k salah aq sampai macam nim skli dye lyn aq?syg,,by taw syg slalu bukak blog by..n i know u'll read this..i just want u 2 know only 1 thing hun..i'm not perfect but i try 2 be perfect just 4 u,,im sorry if i've hurt u k..plz,,text me or call me.. i really nid u now..im not desperate but I LOVE U..only that <3

1 comment:

  1. sbor r whie,lo dye bce mst dye akn contact gk mu,dye cyg mu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...