Wednesday, April 27, 2011

friendship is worth than everything

alamak..bosannya lately nim..asyik buat mende same je..on9,blogwalk,texting,sembangsembang kat fon..haishh..tapi tu la,best sangat bila single..aku dapat genggeng aku balik..tak perlu nak fikir banyak kali,nak reply ke tak mesej mamat nim,nak angkat ke tak call dia..oke..aku dah bosan setia nan lelaki sial cam uh..baik aku kawan je nan diorang ni..aku muda lagi..watpe nak sibuksibuk cari laki..ada jodoh kawin jugak aku t..haha..aku rasa aku ni untung giler kut..ada ramai kawan..kawan yang setia..if ada gak yang tak setia uh,aku abaikan je..layan tapi tak ikhlas..sorry hipokrit..tapi tu la,aku tak faham asal aku asyik nak jaga hati orang je..hati aku yang dah tak brape nak baik lagi nim takde orang nak jaga lak..damn..haha

*tetyba rindu nak skola balik..nak lepaklepak nan genggeng uma sewa aku..*


  • aku WAHIEDA kurus melidi
  •  EYZA nipis melayang
  • NAJLA avril lavigne
  • SHELLY montok
  • ZACK big boss
  • NIK bogang *sape tak tau bogang tu ape sila cek kamus dewan..erk*
  • HASRUL macha -yg nim kdg2 je kut..ntah la..haha-

cutenya kalian! wink wink*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...