Monday, April 4, 2011

kisah abp 2010

sorry..baru skrg ada mood nk update..korang mesti cakap,,'ad aq kesah?bkn aq bce pom kau punye entry'..ahaha..so what?blog aku,,sukaty aku la nk update time subuh k,time mandi k..x susahkan korang pun an?

oke la..melalut lak aku nim.the truth is aku nak cakap yang aku memang suke giler tgk abp smlm..klaka gile kut zizan!suke suke suke!ash aq pulak asal la messy sangat.tension aku tengok..satu lagy,,yg usop wilcha n johan uh..haha..aku gelak tak ingat dunia!korang pom mesti camtu an?hihi..

cakap sal winner lak,,sume aq suke..except fasha sandha..tapi sukaty la..bukan ada kaitan nan aku pom..an?
sam aku menang uh! :p

aku lagi suke dye menang..dr fasha yg ntah paper uh 
yg nim xley bla..tergolek2 tengok diorang.haha

nim gambar lain..aq bedal je..tapi dye x ncem pom smlm..huh

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...