Tuesday, April 19, 2011

eh eh..bestnye!

penat tol malam nim..aku tak paham asal aku tetyba ley jadi aktif lak kat dapur hari ni..hoho..okehh,,abaikan ayat merapu aku tu..aku nak gtaw yang ku rasa 'bertuah' sangatsangat bila baru dapat tahu sal sesuatu yang gila kentang penting nim..nak tau ape?

aku baru dapat atu yang sekarang maktab dah tak nak trima if kita apply nak ngajar bm,,sebab ramai sangat da cikgu bm kat malaysia nim..oke sangat la tuh..aku  lak gatal pergi apply nak jadi cikgu bm..padan muka..takpe la,,bukan rezeki aku lagi kut..hmm..still ada chance kut sebab aku ada apply diploma bi kat upsi..insyaAllah if rezeki aku kat situ,,boleh la..huhu..tak  tau dah nak cakap per lagi sal study nim..blank dah..tunggu jela wahieda eyh..haih..tuk sume yang nak pergi interview maktab esok especially tuk kawankawan aku,,good luck keyh..jangan hampakan family korang..jangan jadi cam aku :')

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...