Wednesday, April 13, 2011

mengarut di pagi hari

happy morning sume!haih,sangat awal menupdate hari ini..tibatiba..tapi tak tau nak melalut apa..tak nak cakap banyak,mood sekarang:tak habishabis asyik dengar lagu..wahieda,tolong la,sudahsudah la..dengar orang mengaji la pulak..ish :)

erk,tibatiba terindukan genggeng rumah sewa+genggeng zubect..tak sabar mau keluar samasama..hihi..rindu teramat kat korang

semalam cek maktab n pradiploma,aku tak layak pun tuk pergi interview..tapi takpe,nak jadi cikgu langsung tak terselit dalam minda aku yang suci ini..haha..melalut sudah..tapi aku pergi interview semalam n probability untuk dapat tu agak besar la.mane taknye,orang lain susah payah pergi apply,nama aku senangsenang dah terpacak dekat list name uh..pergi interview just nak penuhkan syarat je..kerja ape?biarlah rahsia..haha..aku tak minat langsung bidang nim tapi bila fikirfikir,orang lain susah gila nak dapat..even yang ada diploma n degree pun kadangkadang diorang tak layan..so,,aku tak nampak asal aku perlu tolak rezeki aku nim..nanti orang keluar u 3 tahun,terkedekkedek pergi apply kerja..tapi gaji aku dah 3 ribu masa tu..haha..riaknya..wahieda,cukupcukupla berangan..HAHA

p/s:aku tak paham langsung apa yang aku nak citer sebenarnya..HAHA

2 comments:

  1. wow!ak pung rindu mu gk semek!bila gaji mu 3000 jom g joli,ha7....aku xleh dh dpt msk u eh,aku nk msk mentor je,aku jd protege adam,mu soh beng jeles r

    ReplyDelete
  2. haha..adam?sudah terkubur di hatiku ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...