Saturday, April 16, 2011

tips interview

since sekarang nim musim interview an,so aku tetyba dapat hidayah nak buat entry sal nak pergi interview nim..aku kaut lam tenet je..nak fikir sendiri tu memang sampai tua la aku tak buat..HAHA..oke,let's check it out readers! :)

IKHLAS,TENANGKAN FIKIRAN

  • korang jangan stress sangat
  • percaya korang boleh buat
  • self confident mesti ada
  • banyakkan doa n tawakal kepada-Nya
READY BEFORE PERGI TEMPAT INTERVIEW

  • jangan berlagak korang nim pandai sangat oke
  • banyak buat revision tentang isu semasa
  • banyak usaha n ikhtiar eyh
BIJAK JAWAB SOALAN

  • jawab soalan diorang,jangan melalut oke
  • elakkan trapped dengan soalan diorang
  • jangan cabar panel n jangan tunjukkan korang lebih pandai dari diorang
  • make sure jangan kalah dengan provokasi diorang


oke..tu aje..banyak lagi kut..cukup la tu...aku dah malas!HAHA..good luck tuk korang n semestinya tuk aku jugak :p

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...