Monday, June 25, 2012

second day-getting worse

second day in melaka . sumpah penat gila hari ni . yelaa , aku kena pindahkan semua barang aku dari kolej ke pangsapuri . dapat pulak tingkat 2 . perghh nak mengangkat semua tu bukan ringan . 4 kotak barang-barang(kasut,buku dsb),2 luggage besar,printer,barang dalam plastic bag lagi . nak dijadikan cerita , sepanjang sesi punggah memunggah barang tadi,hujan turun lebat gila (y) oh yaa , tadi aku nak lori . first time. haha.

okay aku dapat satu bilik dengan kawan aku tapi honestly aku cakap , aku memang tak geng dengan dia . so memang susah la .tu kes roommate . kes bilik lagi sadis . loker 1 je,share 2 orang . bilik sempit gila.muat katil je . serius tak tipu . dengan barang aku yang banyak gila , bayangkan caner aku nak survive dalam condition macam ni untuk 6 bulan . haih . tabahkan hatiku ya Allah :'(

and disebabkan tension yang melampau , i cried . yes . memang aku macam tu . tu cara aku nak reduce tension . aku nak call kawan macam tak best . takut mengganggu . haih . esok dah start kelas and latihan koir . rasa nak menyumpah seranah je . penat pun tak hilang lagi tau :'(

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...