Sunday, June 17, 2012

rindu itu sakit kan ?

pernah tak rasa macam korang ni kawan masa susah je ? haa aku selalu rasa macam tu . member perempuan aku takde ah ramai buat camtu . cuma bengang and sedih la dengan member-member laki aku sorang dua tu . time problem dengan awek cari aku . mintak nasihat aku . suruh aku jadi orang tengah . dah nama member kita tolong la kan . tapi yang sedihnya bila dah bahagia balik aku ni buat macam tak kenal je . langsung tak contact =.=

sampai kadang-kadang aku nekad tak nak reply kalau diorang text or mintak tolong dengan aku . nak buat tak kenal je . tapi hampeh . cepat je layu bila kena pujuk sikit . grr . and now honestly memang aku tengah terasa dengan member aku tu . huh :( aku nak

okay tak tau nak cakap pasal apa . korang jangan baca la entry mengarut ni . ni entry luahan perasaan aku je pun :| aku tak tahu nak cakap caner . aku kadang-kadang rasa rindu , kadang-kadang sakit hati . erghh :(

seriously i miss you now :'(

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...