Friday, June 15, 2012

amboi naik harga lagi ?

tadi adik aku g kedai then balik buat surprise kat aku . belikan aku twisties . oyeahh surprise kepala hotak =.= ingat memang nak beli untuk aku . tapi awal-awal siap warning jangan habiskan . kalu tak kena bayar 40sen . apakah ? >.<

terus dia cakap twisties dah naik harga seposen . hahaha . amboi aku ingat benda lain je naik harga . jajan pun dah pandai naik harga ek . masalahnya kalau isi tu still banyak takpe . ni kalau ikut kajian aku , zaman aku kecik dulu rasa penuh je dalam plastik tu . sekarang 1/4 je kot . selebihnya angin . yeahh ~ nanti tahun 2020 silap hari bulan tinggal angin je dalam pek tu . hahaha . okay tak lawak -.-

konklusinya , seiring dengan kemajuan pesat global , harga sesuatu benda tu akan turut meningkat tapi kuantiti akan dikurangkan . eh ? betul ke ni ? zzz

dan konklusinya lagi , terengganu vs t-team malam ni , terengganu menang 3-0 . gol by manaf mamat nan hadi yahya . okay takde kaitan dengan topik twisties >.< bye !

aku nak suruh kawan aku belanja esok . mengidam !

4 comments:

  1. semua benda nak naik harga kan. sabar je la.

    ReplyDelete
  2. harga naik. kuantiti kurang. manusia makin ramai. duit banyak tp dlm tangan mereka yg tertentu. yang kaya makin kaya. yang miskin makin tertindas.

    ReplyDelete
  3. speechless bce komen awk . x tahu nk reply caner tapi betul la ape yg awk ckp tu .

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...