Thursday, June 7, 2012

kalau nak janji palsu balik ah woi !

ni entry lepas geram . kalau rasa malas baca close je blog aku ni . okay hari ni memang aku geram gila . janji bukan main nak datang jumpa aku and zuby . tapi bila kitorang sampai , ada la 2 ekor makhluk Allah ni tak angkat call , tak reply message . lama lepas tu baru cakap tak jadi datang . macam-macam alasan la diorang bagi , eh damn la . diorang ingat aku n zuby tu takde kerja lain ke nak tunggu diorang sampai 1 jam ? dah la zuby tengah busy kemas barang nak pindah .

masalahnya keluar dengan member matriks boleh pulak kan ? nampak sangat nak avoid aku n zuby . eh biasa la , dah ada kawan baru , dah jadi best student memang laa berlagak kan . tak pe , hari ni hari diorang , nanti kena batang hidung sendiri padan muka .

lepas ni memang tak ah aku nak keluar dengan orang macam tu . F .

nasib la dapat kawan camtu =.=
p/s : CEMERLANG AKADEMIK KALAU FAIL BAB-BAB REMEH TEMEH NI , NO ONE WILL RESPECT YOU . TAKE NOTE .

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...