Friday, May 18, 2012

minggu terakhir sebelum balik ~

Di saat aku menaip entry ini , aku hanya makan nasi berlaukkan ikan goreng dan berkuahkan kicap masin :'( okay aku bukan tak bersyukur okay cuma tulaa . turun makan lambat sangat . lauk semua dah habis . sedih lagi . dahla mengidam mcd ni  . serius lama tak makan . arghh >.<

malam ni aku nak tengok mana yang boleh aku packing , aku nak sambung packing lagi . mana yang dah tak nak , tak boleh pakai aku salurkan kat tempat kebajikan je . tempat kebajikan la sangat . tong sampah ler jawabnya . setakat ni , baru sekotak aku kemaskan . buku2 aku . malam ni maybe baju kot . tengok la macam mana . entah sempat ke tidak . nak baca novel lagi :p

buku untuk 1 sem dah banyak tu :0
 well , dah nama nak balik , so minggu2 terakhir ni la aku nak habiskan stok makanan . see, daripada bertimbun-timbun makanan macam kat 7e , now ni je yang tinggal :D


meja study aku pun dah clear 90% . lega sikit mata aku tengok meja kemas sikit daripada hari2 biasa yang macam gua tikus =.=



okay aku nak mandi . malam ni packing , noveling and yang wajib . texting . hewhew :p daa guys ~

2 comments:

  1. can't wait to have u here, wajib kuo ngan mu before aku blah!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...