Friday, May 11, 2012

orang tak nak jangan dipaksa

sooooooooo long tak merapu kat sini . tak tahu dah nak update pasal apa . takkan hari2 pasal heart broken kot . kalau macam tu bukan orang yang baca je bosan , aku pun rasa nak delete je blog ni . kih3 .

sekarang exam mode . tapi esok dah last paper . tu yang aku ada masa sikit nak buka blog ni . kalau tak macam biasa ah , just blogwalking .

tapi time exam ni la macam2 jadi . nak couple bagai . serabut kan ? kita dah la tengah tension nak menghafal segala mak nenek organ saraf dalam tubuh ni , pastu dia sibuk nak paksa2 kita pulak . aku cakap bodoh kan marah . aku nak sentuh phone pun kadang2 tak sempat , nak couple2 pulak . memang tak ah . ni pun still call and mesej . rasa nak lempang je . orang tak nak , maknanya memang tak nak ah ! tension !

pastu satu lagi , sekarang kadang2 aku contact jugak dengan ex aku tapi mostly discuss pasal study la . seriously rasa macam mesej dengan orang lain . tapi okay la , at least aku dah tak harap apa2 dari dia . mak aku pun dah macam tak restu je kalau aku dengan dia . hak3 . baik dengan mr.chef tu :p

aku rasa kena out dulu la dari sini . kan tak study pulak aku . wish me luck guys ;)

will meet mr.chef tomorrow.jadi ke tak ntah.busy je -.-

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...