Sunday, May 13, 2012

our first date


assalamualaikum :) hehe . rasanya from now dah boleh la fokus lebih kat blog ni . dah lama aku tak aktif blogging and update entry baru kan . tak tahu nak share cite apa . fyi , hari ni merupakan last day aku exam . memang lega yang teramat sebab study kat sini sumpah betul-betul kena jadi student . fokus 100% . kalau tak memang tertinggal bas la aku . semua mak nenek urat saraf nak kena ingat . mati woi ~ memang tak tidur malam -.-

okay enough talking about examination . aku nak story pasal apa yang aku buat lepas exam tadi . apa lagi , hang out la weh . dengan kawan aku si jannah . actually aku nak jumpa dengan kawan aku . first time jumpa kat luar . before this kat hospital je . hahaha . kawan yang mana ? okay dia tu sebenarnya anak patient aku . muehehe . mula-mula rapat dengan his mom , tak tahu caner aku boleh rapat dengan anak dia lak . chef woi ~ sape tak nak . hari-hari makan sedap-sedap . wakaka :p

spoil la tudung terbukak -.-
dah lama dia ajak keluar tapi sebab busy hari ni la baru boleh jumpa . so tadi kitorang just jalan-jalan tawaf jusco , then makan . dia teman je sebab dia tu makan sekali je sehari . geng-geng gym la katakan . jaga badan la konon =.= tapi yang best , dia belanja aku dengan jannah . tak sangka la pulak kan tapi baguslah , gentleman gitu . hahaha . thanks awak :)

muka excited nak makan . haha
 tadi plan nak tengok movie jugak tapi dah dia tu datang lewat memang tak ah nak tengok movie kan . pukul 7 dah nak kena ada kat kolej . adoi :( cancel terus plan .

ambik angin kat luar jap .


poyo je -.-
tu je la nak update . tak tahu dah nak cakap apa . haha . berfacebook lak :D




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...