Sunday, May 27, 2012

budak-budak sekarang advance ek

tadi aku outing dengan kawan-kawan sekolah aku . macam biasa manusia takde lesen macam aku ni memang wajib ah kan orang datang ambik . tapi hari ni bukan eyza , tapi zack . okay untung sangat jadi orang kaya . baru dapat lesen dah dapat drive honda civic . kete sendiri woit . perghh >.< aku ni lesen pun takde , berangan pun jadilah kan ? huahuahua

eyza lak ambik kelyp n bada tapi bada join sekejap je kitorang tadi . macam-macam destinasi pergi tadi tapi karok kat giant tu wajib ah . arghh takde tempat lain ke ???? dah la tension takde lagu baru kat situ , tambah pulak dengan bersepah budak sekolah duk dating kat eskalator , tepi-tepi tempat orang lalu-lalang . adoi makk , berbulu mata aku tengok . kalau yang dah macam form 4,5 tu boleh terima la jugak . ni budak mcam form 1 pun dah pandai gesel sana sini . adoi rasa nak lempang je . aku dulu masa form 1 baru pandai nak texting2 . haha .

sekarang aku tengok adik aku yang form 1 tu pun dah macam aku dulu . melekat je handphone dengan dia . aku pulak dah macam tak guna phone . sunyi je . sampai tadi aku tengok gambar2 dalam phone adik aku sound "kenapa , dah tak tahu nak buat apa dengan telefon ke ?" okay terasa rendah diri seketika . shit . tunggu la aku berpakwe balik nanti , sampai dalam jamban aku bawak phone tu !

oh tadi zack cakap mentang-mentang tutti frutti baru bukak kat sini , ramai budak sekolah datang lepak . yelaa , dulu lepak kat mcd , sekarang dapat port baru la tu . budak sekolah . hmm , dulu kita pun macam tu ye dak ? tak kisah la tapi yang penting zaman sekolah la paling best . part happy banyak , part sedih pun banyak .

tengok pics ni teringat masa kat u dulu :'(
memandangkan dah nak start hujan , aku nak off lappy , solat then tidur . kuangkuangkuang . nak mesej pun tak tahu nak mesej dengan sape . sedih :(

6 comments:

  1. setuju. budak budak zaman sekrang tersangat advance. aish..

    ReplyDelete
  2. 5 taun akn dtg caner la agaknye kan ? kui3

    ReplyDelete
  3. bestnye dpt kuar dgn kengkwn =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. SANGAT :) friends pun penting dlm hidup kita kn . hihi . plus lama x jumpa mmg excited ler nk jumpa :p

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...