Saturday, May 26, 2012

english retro night

hye ~ baru rasa nak update . oh aku selamat sampai kat rumah petang tadi . finally kan ? :) tapi tak seronok sangat la . bersepah assignment mengiringi kepulangan aku kali ni . adoyai . memang tak boleh tengok orang senang langsung . dah la esok belum pape dah nak outing dengan member sekolah . yelaa , sementara diorang still bercuti kan ?

okay dah la intro . takde kaitan pun . semalam kan kat kolej aku ada dinner+farewell untuk raikan student sem 6 yang dah habis study tu . best jugak la . cuma different dengan dinner yang aku attend sebelum ni , takde student lelaki . ala takde la weird pun . okay je . jom tengok gambar :p

senior sem 6 . sempoi gila . hak3

me <3
baju kuning tu sem 5 . caye tak ? hewhew         
havoc jugak la semalam . memang retro habis . walaweh macam tertunggu-tunggu pulak apa tema untuk sem depan kan ? hik3 . dah la , malas nak fikir dah pasal dinner bagai . result aku ni ntah bila la nak keluar . susah hati aku . nak cuti pun tak senang >.< guys , wish me luck k . kawan aku yang MA dah dapat result tadi . nurse tak tahu bila :|

4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...