Tuesday, December 13, 2011

penantianku berakhir

salam petang . hari tu punya entry aku buat pasal aku bengang dengan posmen yang tak hantarhantar surat aku an ? yang takleh bla , sekejap je lepas aku post entry tu , posmen dah sampai . macam tau je aku tunggu dia . eh , bukan . tunggu surat . haha . kesian pulak . aku duk pot pet dia hantar lambat , then tengok dia hantar surat  , bawak motor sambil redah hujan lagi . sorry ye . moral of the story , sabar dalam apa jua perkara  and jangan suka marah tak tentu pasal . hoho .

ada dua benda nak bagi tahu . satu best and satu tak best . yang best aku dapat kat kolej kejururawatan melaka . memang aku nak sangat dapat kat sana kot . alhamdulillah dapat jugak . haha .

yang tak best , kawankawan aku semua dapat tak sama  tempat nan aku . shelly and lutfi kat perak , hawazah kat kelantan , liyana lak kat selangor . nasib baik classmate aku masa sekolah dah ada kat sana . dia senior aku la sebab dia masuk masa first intake hari tu .

pape pun aku nak kena struggle lebih la . bukan senang nak dapat . takkan nak hampakan mak bapak aku an . hantar jauhjauh belajar tapi takde hasil . i must , i have to make them proud of me .

p/s : plan nak g dungun hari ni kena cancel lagi sebab esok ada appoinment . nak kena buat medical check up . sedihnya :(

aik . apa kaitan dengan entry nie ?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...