Monday, December 26, 2011

makna di sebalik lagu

There's always a certain line in a song that will always stuck in your mind because it reminds you of a place , a moment or a person .
semua orang ada lagu fevret an ? sama la macam aku . tak perlu la kan nak list . aku saje post pasal lagu nie . bosan .

aku suka banyak lagu . taylor swift , bruno mars and secondhand serenade . semua aku dengar . sebab lirik lagu diorang macam memahami jiwa aku je . haha . pastu  kalau dengar lagu cintan cintun pastu mesti perasan certain lyrics tu dia tuju kat kita . nak nak masa tengah sakan bercinta . eh tapi time tu tak sangat .time break la baru terasa sangat . betul tak ? sila hangguk kepala sekarang . haha . 

hmm tak kisah la korang suka lagu apa but beware la for those yang minat lagu omputih je tu . macam aku , minat jugak tapi kalau nak ikut sama menyanyi tu faham betul-betul makan liriknya . contoh lagu it will rain tu . aku suka lagu tu tapi aku tak nyanyi sama . aku dengar je . sekarang dah tak layan dah . hoho .

p/s : fevret song korang sekarang lagu apa ? share la kat kita :p 

2 comments:

  1. kalo english song,anim suka lagu bruno mars!suara dy suka suka *maaflah terover:p

    eh selamat berkenalan:)

    ReplyDelete
  2. suka jugak dia . lagu dia semua best2 . haha x overla :) slmt berkenalan gak :p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...