Friday, December 2, 2011

kalau parents dah kenal mesti senang kan ?

hye korang . aku baru balik dari kenduri nie . lama weyh tak pergi kenduri segala bagai nie . malas . tadi kat sana aku jumpa sorang mamat nie . kawan aku jugak la an but i'm not sure laa true name dia apa . hoho . and i guess dia nie one of the family members pengantin lelaki tu . bila dah lama tak jumpa nie memang laa terkejut sikit an . sempat pulak dia tegur aku depan family aku . siap snap gambar tengah makan tak leh blah . sempoi je depan mak aku tu . then bila dia pergi sibuksibuk ambil gambar pengantin , mak aku cakap dia suka kawan aku tu sebab beradab dengan orang tua and rajin tolongtolong kat dapur . boleh pulak pesan nanti kalau nak cari pakwe , cari yang macam tu . perghh , nasib tak tersembur air sirap yang aku tengah minum masa tu . haha .

aku bukan nak cerita kisah bosan aku kat kenduri tadi tu tapi aku nak bagi tau korang , kalau nak in relationship dan seangkatan dengannya , make sure parents korang tahu and kenal dengan pasangan korang . barulah berkat sikit kan ? and rasa tanggungjawab terhadap pasangan tu terasa . hehe .

okay choww dulu kot . panas . nak rehat . daa ~


tak boleh nak tidur . orang sebelah sibuk karox -.-

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...