Thursday, December 29, 2011

bengang laa bila...

korang pernah rasa bengang tak . "tak pernah" . okay sape jawab cenggitu boleh aku lempang laju-laju tak ? nampak benor nipunye~ hahaha . aku pun kadang-kadang bengang jugak tapi bukan saja-saja hobi aku membengangkan diri . of course la ada sebab kan . kalau nak list baik aku buat esei 1500 patah perkataan je kan ? haha . so aku nak list 5 je la . hihi . *padahal malas nak taip



  1. seharian sibuk ke hulu ke hilir , masuk jamban pun bawak fon sebab tengah tunggu incik sayang or mesej penting sampai . then bila fon bunyi , cepat-cepat open message . bajet dia yang text . last-last tengok celcom . tak pun mesej bangang-bangang yang menyemakkan tu . 
  2. tengah syok layan cerita pastu ada orang text . tak pun dia sibuk nak cerita versi dia pulak . adoi ~
  3. duk tengok bola , pastu sampai part kat depan pintu gol , tetyba siaran terganggu . nak-nak astro bila hujan . shit .
  4. dengan penuh semangat pegi kelas awal , sampai depan pintu kelas dapat mesej "weyh , kelas batal , jom basuh baju" . woi , aku kat depan kelas dah ni gila !
  5. paling last and paling aku bengang , dah pinjam orang reti-reti la sikit hantar balik . jaga la betul-betul . sial la . 
p/s : okay la . dah lama sangat dah nie mengadap lappy . sakit mata . daa ~



takde kaitan -.-


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...