Monday, December 19, 2011

hey im back !

morning :) wahh dah lama gila rasanya tak update . asal nak update ada je halangan . yeah bajet ada orang bukak blog aku kan . haha . tak kisah la . aku buat blog bukan sebab nak famous ke apa kan . actually since dapat surat tawaran tu automatically rasa busy sangat . pergi situ pergi sini nak settlekan borangborang . now pun still ada lagi yang tak beres . kelmarin pulak surat dari kolej sampai so bertambahtambah busy la aku . teringat pulak masa mulamula nak masuk uitm hari tu .

kelmarin jugak kawkaw kena marah dengan parents aku . sebab apa ? biar aku jela yang tahu . yang penting ayat yang diorang bagi memang menusuk kalbu . sob sob . masa tu aku rasa nak blah je dari rumah . tapi semalam diorang buat baik dah dengan aku lepas tengok aku start packing barang . hahaha . sedih jugak masa nak packing tu . yela , melaka dengan terengganu bukan dekat . berapa kali je boleh balik . kalau dungun tu  memang every weekend lah aku balik . memang la cousin ramai kat sana tapi tak sama la dengan rumah kita kan . jangan la homesick nanti . hahaha .

aku harap sangat nanti dapat roommate yang boleh masuk dengan aku and kawan dari terengganu . senang nak balik raya . mwahaha . bak kata mak aku , belum pergi dah fikir nak balik . adoi~
guwa rasa sekarang masa suka jeles kat guwa
















No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...