Monday, November 14, 2011

fanatik itu perlu ke ?

hello ! now pukul 3.46 pm but cuaca kat luar macam dah nak malam . semua kes hujan lebat gila tak hentihenti dari pagi tadi . biasa la . best kot kalau tidur masa nie . hoho .

greyson chance . tetyba jadi famous gila an naknak lepas perform kat aim . padahal selama nie budak youtube je tu . yes i admit suara dia ada . okay la . tapi rasa annoying lak dengan yang tibatiba jadi fanatik gila dengan dia . ala padahal sebab dia comel je kan ? menyampah kot . dulu masa justin bieber un camnie gak . oh please .  sampai boleh hafal semua lagu dia . cuba kalau suruh hafal ayat suci al-Quran ? mesti cakap panjang la , susah la . eh tak rasa bodoh ke ? *sorry word tu agak  harsh

bukan aku nak kutuk tapi berpadapada la if nak minat sekali pun . aku un minat jugak tapi tak la fanatik gila babi macam certain people tu . hello , perfect sangat ke diorang tu ? bagi aku la , just minat je la . tak payah la over sangat . kan ?

btw , tu semua opinion aku je . sorry kalau bahasa aku agak kasar tapi that's a fact . sorry again kalau menyentap hati sapesape . bye ~

dulu aku minat jugak dia nie

dia memang comel sebenarnya

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...