Sunday, November 13, 2011

tolonglah tidur !

hey peeps ! im pretty sure that most of korang mesti tengah ada problem an ? ala tak kisah la problem saiz S ke , M ke , or even L sekalipun . *erkk , korang faham tak maksud aku nie ? okay i mean tak kisah la korang tengah ada big trouble ke . masalah sedangsedang or standard manusia ke waima problem paling simple dalam dunia sekalipun , korang dah jumpa solution ke belum untuk masalah korang tu ? kenapa aku tanya ? sebab aku tengah ada problem nie . bukan baru ada , actually problem nie dari dulu but now makin menjadijadi la .

aku confirm ramai yang sama macam aku gak . aku susah nak tidur malam . apa orang panggil uh . insomnia eh ? ahh suka hati la apa pun . yang penting ianya amat menyusahkan and menggusarkan aku . contohnya sekarang . aku masuk tidur pukul 10 tadi . lastlast bangun balik then online . duhh .  dah la balik rumah asyik kena marah je sebab kalau aku tidur lewat confirm la lepas subuh tu aku sambung tidur balik . tapi mak aku pantang kalau aku tidur lepas subuh sekarang . dia cakap aku kena jadi anak dara sejati . boleh ke masalahnya ? hahaha .  

so korang . any suggestion for me ? pening kot . next week dah start sem baru so tak nak la problem nie ada lagi . macam last sem selalu ngantuk lam kelas . haih .
YEAH AND NOW IT'S RAINING . I STILL COULDN'T SLEEP . RUGI GILA .


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...