Wednesday, November 2, 2011

dari terengganu ke shah alam





salam :) lama rasanya tak post entry baru . btw pagi tadi baru sampai rumah . pergi mana ? oh btw 30102011 hari tu saya and kawankawan uitm -mira and sufah- turun shah alam . sajasaja lepak nan membermember sana . best ! sampai je malam tu , tak sempat rehatrehat kitorang keluar celebrate birthday alyana's boyfriend -adnan- . sweet lorh mereka . suka tengok ^^

ALYANA <3 ADNAN 
second day , kitorang makanlepakshopping at berjaya times square . and for the first time aku naik komuter and monorel nie . yelaa , shah alam dengan kl bukan dekat sangat kan . plus parents kawan aku kerja so susah la sikit an . selama ni pun if aku turun sana gerak dengan kereta je . mana pernah naik mende alah tu . kira first experience la kan . haha . sampai je sana kitorang makan dulu then baru start shopping . perghh . baru pergi satu mall almost RM600 habis . aku tak tau la selama nie masa aku shopping dengan family macam mana aku spend duit tu . sumpah tak perasan langsung . grr . satu hari kat sana sampai tak sempat nak pergi kat lain . malam tu plan kitorang nak pergi i-city pun terpaksa cancel because tak sempat . so kitorang just makan kat kopitiam je . hmm .
LUPA . LIEYANA PUN JOIN SEKALI :)
TAK SEMPAT NAK MAIN :(

SEMENTARA TUNGGU ADNAN DTG PICK UP
last day kat rumah alyana tak buat apaapa . just keluar hantar mira kat batu tiga sebab dia nak naik komuter pergi rumah her sis dekat nilai . then kitorang balik rest and pack barang . malam tu parents alyana hantar kat hentian greenwood . so aku balik terengganu dengan sufah and boyfriend dia je . bas boleh tahan laju . 6jam dah sampai . masa pergi 10jam . macam haram -.-
PERGI BALIK AKU NAIK NIE . DUDUK TINGKAT ATAS . BEST !


so now aku plan nak pergi genting pulak . tapi tak sure la parents bagi ke tak . hmm . esok result nak keluar . takutnya . janganlah kena repeat T.T

p/s : today is my birthday but 3november tahun nie dah tak sama macam last year . tak boleh nak happyhappy dengan boyfriend dah . so bagi aku tarikh nie sama je macam tarikhtarikh biasa lain . dia tak wish pun . sedih . hmm .

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...