Saturday, January 14, 2012

jangan baca entry ni !

hye hye hye ! tetyba je rasa nak post pasal something yang happy2 sket . lately ni asyik post pasal tension je , nanti orang yang baca blog aku pun naik tension . tak mau tak mau :p

hmm nak tanya lah kan ? korang ni jenis caner ek ? tak kisah la nak jawab dari sudut apa pun . kalau aku ni , hot tempered sket . hak3 . tapi hati lembut kot . senang tacing . macam gila pulak . hak3 . satu lagi , aku senang jealous tapi bukan la yang cemburu buta tuli tu okay . berpada pada lagi . hik3 . tu part perangai . bab study ,  macam korang la , last minute . esok nak test malam ni baru buka buku . hahaha . buruk punya habit . but alhamdulillah setakat ni result boleh la nak bajet2 depan orang sket . hak3 . kalau makan lak , aku jenis makan sikit tapi kena kerap makan la . lapar je memanjang -.-

okay korang mesti bosan baca entry aku kan ? aku pun bosan sebenarnya . point haram takde langsung . kalau buat esei confirm kena reject dek cikgu . haha .

p/s : baru aku tahu kat sini 2 bulan sekali diorang pantau berat badan and tinggi kita . shit . berat aku turun tadi . geram doe !


amek kau . non stop mkn . haha

4 comments:

  1. eh, nape geram bila berat turun? wawa biar btol!!! =.='

    ReplyDelete
  2. haha betul la cik tikah . sebab bmi wa x normal . hik3 . berat cm budak darjah 6 :p

    ReplyDelete
  3. wow..!
    comellaa hamster 2..hehehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...