Saturday, March 17, 2012

apa korang buat kalau mengantuk ?

selamat tengah hari uollss . okay gedik ==' aku baru je lepas breakfast ni . minum air milo+makan maggi . ni kalau ayah aku tahu memang kena . haha . okay before aku keluar lunch nanti aku nak jugak update entry baru kan . 



maggi =='
korang memang menipu kalau korang kata tak pernah sleepy . okay memang la kita tidur kan kalau dah ngantuk tu . tapi kalau korang ngantuk dalam kelas ? caner nak buat ? nak2 masa tu lect tengah membebel pasal point2 penting ke . takkan nak tidur . rugi lak rasanya kan ?

kalau aku mengantuk dalam kelas , memang aku letak jugak kepala atas meja tu kejap . nak tidur memang tak la . takleh aku nak tidur atas meja yang keras tu -.-  so kalau aku tak nak bagi tertidur , aku ....


  • sembang+kacau kawan kiri kanan depan belakang aku
  • makan
  • pejam mata 2minit sekali , konon tidur2 ayam la . haha
  • besarkan mata . konon tengah fokus kat depan 
  • pergi toilet . kadang2 tak g pun , saja melencong kat lain . jalan2 hilangkan ngantuk . hak3
  • menulis , lukis2 ke , conteng meja , tapi padam balik la :p
  • BERANGAN . ni paling kerap aku buat . mwahaha 
mesti korang pun pernah buat kan ? ntah2 lagi teruk dari aku . kui3 :p

okay la korang , nak siap2 nak g makan . tata :)

p/s : doakan aku buka jugak buku hari ni . tak start study lagi ni >.<

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...