Tuesday, August 6, 2013

kad raya versi baru

insyaAllah lusa kita dah nak raya . so persiapan raya caner ? dah setel ke nak tunggu malam raya baru nak beli ? haha . yelaa sesetengah orang suka berebut nak beli last minute , murah katanya . lagipun suasana tu lagi terasa kan ? aku ni biasa beli awal-awal . malas nak bersesak-sesak dengan orang ramai . nanti tak pasal-pasal nak marah . haha .

tapi tahun ni aura nak raya tu tak berapa nak terasa sangat la . tak tahu la kenapa . maybe sebab umur makin meningkat :p mungkin jugak sebab dah kurang bunyi mercun . haha kaitan sangat kan . tapi yang pasti baju kasut tudung raya haruslah ada uols :p kah3

tapi aku rasa tak payah kot nak raya beriya sangat sebab aku ni raya 4 dah balik melaka . choi sangat k . dah laa minggu raya tu 2 test menunggu . haa memang study sangat la aku ni kan . mati la nak pulun 2 paper tu nanti =.=

orait laa uols , di kesempatan ni jugak aku nak mintak maaf kalau ada salah silap terkasar bahasa ke apa kan . biar la korang kenal ke tak aku ni haa . bajet femes sket . kah3 . selamat menyambut hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin daripada saya , suami dan anak-anak . haktuii !haha .

p/s:tahun ni sedih sebab tak dapat langsung kad raya . semua dah wish kat bbm whatsapp fb twitter je . tak syok ! keikhlasan tu macam kurenggggg :p

p/s:tajuk tu ada kaitan ke eh ? haha



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...