Monday, June 24, 2013

herbalife katanya



secara rasminya dah 3 hari bergelar pengguna herbalife . muehehe . secara tak sengaja je pun sebenarnya ni haa . time pergi giant hari tu nampak ada booth herbalife . sebenarnya dah plan nak beli lepas raya tapi dah alang-alang peluang depan mata beli je la kan . since aku ni nak gain weight , so aku ambik formula 1 and formula 3 .

memandangkan bukan setakat nak minum untuk sebulan je so aku decide nak jadi ahli herbalife laa so on the next month dapat laa harga murah sikit kan . aku pun student lagi so kena pandai bajet laa perbelanjaan ni . setakat guna elaun tu apa la sangat . bukan elaun pama okay :p

so register ahli RM98 , formula 1 RM132 , formula 3 RM94 . Yang harga formula 1 and formula 3 tu yang harga ahli . harga asalnya formula 1 RM172 , formula 3 RM122 .


on the first day tu memang merana jugak laa sebab aku ni nak gain weight so kerna kerja keras la sikit . personal wellness coach aku pun ada bagi jadual makan aku siap dengan jadual time puasa nanti okay . haha . breakfast pukul 8 , shake . lunch pukul 1 pastu shake lagi .antara 8am-1pm tu aku kena minum 2 liter air masak which means bersamaan dengan 2 botol besar air masak tu . perghh nak menitik air mata nak habiskan tu . aku ni dah laa jenis yang kurang minum air ,. haha . then makan malam 8pm . between 1pm-8pm pun sama kena minum air masak 2 liter . fuhh memang ulang alik pergi tandas je la jawabnya .

kat rumah okay lagi , bila dah start kelas nanti susah jugak nak ikut jadual ni . dengan aktiviti luar lagi . haish . memang kena struggle gila la nak dapatkan berat badan ideal ni . aku kena naik hingga 55kg based on height aku . tapi before raya ni kena naik sampai 47kg dulu . adehh pengsan mak =='

sekarang ni aku duk gigih google info pasal herbalife ni . kawan-kawan pun ramai yang jadi dealer herbalife ni . tu yang buat aku confident nak guna herbalife . before this aku ada makan gain 5 yang dr rozmey tu . naik laa jugak 4 kg tapi badan tak naik . tak paham aku . then aku stop sebab aku pun dah tak konsisten makan benda alah tu . busy laa katakan .

so motif nak bagitau dah jadi pengguna herbalife je kan ? hahaha kbai :p doakan berat badan aku cepat naik . biar makin berisi . muahaha

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...