Sunday, June 16, 2013

candy crush crush crush

sem break makin lama makin cepat rasanya nak habis . ada lebih kurang seminggu lagi and yes aku terlampau laa bosan tapi aku rela bosan to the max kat rumah daripada duduk kat kolej tu . so kerja aku time cuti ni macam biasa la online , tengok tv , hang out tu . and disebabkan terlampau bosan aku dah mula addict dengan candy crush . choi sangat okay . aku ni dah laa bukan kaki game . alaa nama je addict kononnya , padahal baru level 23 . tu pun fail 3 4 kali . hahaha . kawan aku dah sampai level 154 kot . gila kauu . aku ni tahap mengengsot lagi kat level ni . haha .

oh okayy la aku update ni saja je sementara tunggu life penuh balik . mintak kat member2 semua kedekut tak nak bagi . haha . okay bye and jangan nak monday blues sangat esok yer . haha .

jauhnya perjalanan . haha

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...