Wednesday, December 12, 2012

hye uitm dungun , here i come again :*

lama . cukup lama rasanya tidak menjenguk blog kesayangan . 12.12.12 , rabu . nothing special on this date bagi aku . sama je macam hari lain . oh motif aku menaip hari ni bukan nak story pasal 12.12.12 pun . saje nak cakap aku baru balik from uitm dungun :D

dah lama sangat plan nak g sana , tapi tak pergi pun . kadang-kadang nak buat sesuatu ni tak perlu plan pun kan . rasa nak buat , kita buat je . aku tergerak hati nak pergi pun lepas lutfi bbm ajak pergi sana . kebetulan bosan takde buat apa-apa kat rumah , why not aku join sekaki kan .

so dengan semangatnya pergi semalam , then sampai depan uitm teragak-agak nak masuk ke tak sebab bila dah jadi ex-student ni , feel tu lain sikit . rasa takut nak masuk pun ada sebab kita dah jadi orang luar kan even boleh je nak menyamar sebab aku still ada kad matrik uitm . plus rules uitm sekarang makin ketat . menyampah . tapi aku macam biasa , berani mati je masuk . mula-mula jumpa rid tapi sembang kejap je sebab dia tengah rushing nak pergi kelas . then aku terus heading to duyung , lepak kat bilik syima , tumpang solat . takleh blah geng-geng dia yang lain . macam tak caye aku ada kat sana . haha . excited bukan main =='

then pukul 2 , saiful dengan al datang ambik aku . stay rumah al la senang kan . lieyana pun ada sekali . si nana pulak takde sebab baru balik dari singapore :( tapi memang enjoy la bila dah together dengan geng-geng rapat ni kan . teringat zaman dulu . oh lupa , al dengan lieyana dah bertudung sekarang . comel sangat :)

semalam kitorang masak lunch sama-sama , then malam tadi buat kek for abeed's birthday . siap je kek tu suruh si azri datang ambik . pukul 1 kot . sanggup tu haa . haha . yang sedihnya , lupa nak makan kek tu sikit . choi .

pagi tadi aku bertolak balik ke KT . sekejap je ke sana . saja nak melepaskan rindu kat dungun . konon . ahaks . hope lepas ni boleh jumpa lagi . sayang korang :*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...