Saturday, December 29, 2012

detik terakhir sebelum ke sana

last day im in terengganu . esok fly back to malacca . mana ada sedih woi . dengan assignmentnya x siap lagi , dengan packingnya pun belum . memang 100% aku tak ready langsung nak balik kolej . sebulan memang tak puas la cuti . dah laa next break time chinese new year . lambat lagi . sob sob .

wuwuwu sedihnya nak balik melaka :/
next year aku baru masuk sem 3 . kalau kat uitm tengah study sem 4 dah ni oi ==' dah jadi senior sangat laa . hmmph . dah la balik melaka kena pindah rumah , punggah barang semua . hadoii part tu yang malas . buku berkotak-kotak . printer lagi . luggage 2 biji . eh memang laa aku suka berpindah randah ni kan .

tu part bila dah sampai rumah . ni part yang lagi best , balik without phone bhaii . i mean bb laa . so sementara bb tengah repair tu , aku pakai phone lama aku laa . both are nokia . note 2 ? hmm dulu ayah aku nak belikan tapi aku tak nak , konon samsung tak best macam bb . ni dah takde bb rasa tak best pulak .  menyesal pun ada :/

yelaa , selama ni time bosan senang je nak on9 ke , tweet dengan member-member . ni takkan asyik nak bukak lappy pulak kan . macam takde kerja je . haha . okaylaa , aku nak sambung tengok tv ni . kbai ~


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...