Monday, October 1, 2012

medical ward

hari ni first day aku posting untuk sem 2 . perghh macam nak tercabut kaki aku ni berdiri 7 jam . hari ni aku kerja 2pm-9pm . kerja kat medical ward(female) . sem lepas aku dah pernah masuk wad ni . aku suka sebab clinical instructor wad ni baik . nak ambik cross pun tak takut . hihi .

hari ni dah dapat 4 cross . pengiraan iv , jagaan iv , pemberian ubat secara oral and nebulizer . haih banyak gila nak kejar cross sem ni . dah la next week seminggu tak kerja kes koir untuk konvokesyen ILKKM ni . hmm . mati la ~

honestly , even aku dah sem 2 , aku still tak boleh nak sayang kerjaya aku ni . maybe sebab aku dipaksa masuk ke sini , maybe sebab aku still sayang banking . entah la . tapi aku tak pernah stop cuba nak sayang nursing ni . demi parents aku yang nak sangat aku jadi nurse ni . huhu .

okay aku dah penat , banyak lagi kerja tak settle . chow .

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...