Thursday, September 27, 2012

comeback





wuhuu lama gila tak update . hari ni dah habis mid term exam tuk sem 2 ni . result tak tau la camne kan . au tak nak fikir lagi yang tu . malam ni nak relaks kaw2 punya . btw , next week aku dah posting kat wad . minggu first dah nampak cabaran tu . cabarannya , clinical instructor wad tu garang seh :( tapi wad tu(medical female) best sebab dapat banyak cross even busy , banyak admission .

and esok kena timbang berat . benci siot benda alah ni . and satu lagi yg latest kena buat , palpation kat perut . korang rasa kenapa ? yg pasti bukan sebab makan banyak la kan , of course la sebab nak cek takut ada sape2 TERpregnant . hukhuk . girls , kalau nak buat pun pakai la precaution . kan dah menyusahkan orang lain . choi .

lain kali nikah la kalau nk buat anak sgt pun =.=
since dah lama tinggalkan subjek Bahasa Malaysia and dunia blogging ni , aku macam blur nak update pasal apa . well , aku just tak update blog , tapi all the times even in class pun aku duk blogwalk . haha . tak tahu plus takde masa nak update apa . so now , aku nak berhoneymoon layan saat2 manis habis exam . daa~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...