Monday, October 29, 2012

awas . ini entry serius !

baru pulang ke kolej semalam . raya dah , cuti dah , result mid term pun dah dapat . alhamdulillah semua lulus . but past is past . jumaat ni , aku akan berhadapan dengan final exam . memang scary . sangat . for your information , result mid term aku hari tu , subjek anatomy and physiology paling teruk . i got C for the subject . tak kecewa sangat even aku struggle gila for anatomy . tak tidur satu malam . sebab aku tahu setakat mana kemampuan aku . tak fail pun dah cukup alhamdulillah .

and buat parents aku bangga dengan aku pun dah cukup baik . memang aku belajar nursing sebab parents aku suruh . yes i know macam tak ikhlas sangat tapi apa pun bidang yang aku ceburi , aku akan cuba buat yang terbaik , aku nak parents aku bangga dengan aku . aku tahu diorang tahu apa yang terbaik untuk aku .

malam ni insyaAllah dah boleh start study . tu pun tak tahu la jadi ke tidak . aku ni jenis yang suka study last minute . sebab aku kalau study awal-awal , cepat je lupa . penyakit apa la aku ni haa . adik-adik yang nak ambik spm tu jangan study last minute pulak . eh dah nak exam korang kan ? kejadahnya study masa ni . buat soalan past year sudah . soalan lebih kurang je dik . trust me . ihiks .

so i have to away from keyboard or else memang tak study la jawabnya malam ni . so guys , yang mana nak exam or tengah tunggu result especially member-member uitm , pray to Him , ask for the best , and good luck ! :)

chayokk !

2 comments:

  1. Gudluck yaa..huhu
    btw msti susah kan bljar nusring ni..zyra tak minat langsg..thats why zyra amek course y senang2 haha

    ReplyDelete
  2. susah gila . dulu ambik banking sng je nk score . tension . bljr bukan yg kita minat ni mmg ah mencabar . haha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...