Saturday, February 25, 2012

susah betul la nak faham perangai orang

makin lama makin takde jiwa nak blogging , nak buat entry baru . just blogwalking je . sebab busy gila kot sekarang *alasan paling kukuh . tapi hari ni macam excited je nak storymory kat sini . kira ni entry terbaru bertemakan luahan perasaan la . haha .

now dah 2 bulan aku kat tempat baru . totally different . itu pasti . so macam sekarang , still try nak in dalam keadaan kat sini . kalau bab lain macam makanan ke aku dah ok la . tapi kalau melibatkan perasaan n perangai ni entah la . tak tau aku nak cakap apa .

okay aku bukan nak mengungkit kan tapi aku rasa macam selama ni aku je yang sibuk fikir kat kawan2 . contoh la kan nak pergi mana2 aku akan tanya gak kawan aku even nak pergi makan . tapi diorang kadang2 aku suruh tunggu sekejap je , last2 dah pergi dulu n suruh kita pergi sorang2 . lahanat tak korang rasa macam tu ?

yang tu dah satu masalah . yang aku terasa gak , kalau time aku hang out dengan diorang , wajib aku kena belanja . main reason , dia kata duit aku banyak . eh tolol , ingat aku ni anak tokey balak ke nak kena belanja korang je memanjang ? memangla duit yang aku simpan dari kecik tu untuk buat belanja korang kan . belanja sikit tak nak . paling kupid pun kepsi . damn . and bila masa pulak aku ada banyak duit ? korang lagi kaya kot . aku kalau dah kaya takde maknanya aku study under government yang sponsor . baik aku buat bisnes sendiri guna modal yang mak bapak aku kasi . ye dak ? okay aku admit la , aku memang seorang yang susah nak cakap TAK bila orang suruh belanja ke , tolong buat assignment ke , tolong ambil tu , ambil ni . sebab aku takut diorang terasa dengan aku .

tapi susah la kan kalau aku je nak fikir pasal perasaan orang . perasaan aku sape nak jaga ? sorry kalau ada kawan aku yang baca ni n terasa . memang niat pun nak bagi kau terasa sebab aku cakap depan2 korang ingat aku gurau2 an .

esok aku plan nak pergi jom heboh . ye la , dah lama kot tak keluar . asyik berkepit dengan buku je memanjang . bosan okay . tapi yang diajak tu tak nak pergi la pulak . macam2 alasan bagi . sumpah aku bengang sekarang . aku tak tahu la , memang diorang nak study sampai muntah kot . sorry to say but im not the type of the person . aku pernah migrain hari tu sebab terlampau banyak  study sampai makan pun tak ingat . semua kes hari2 ada berderet2 test . takut fail punya pasal sampai migrain . aku tak nak jadi macam budak sekolah aku dulu yang best student tapi sebab dia dipush oleh parents dia , asyik belajar3 , last2 spm tunggang langgang sebab otak dah tak betul . dah tak boleh nak fikir . stress terlampau .

oklah korang , selamat berhujung minggu , happy always . jangan jadi macam aku . asyik stress je . haha . daa ~

seseorang , sila tenangkan aku :|

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...