Saturday, February 25, 2012

hati bukan sampah . take note .

selamat malam korang . okay mood sekarang agak frust sebab esok tak jadi pergi jom heboh . and buat kesekian kalinya aku akan memerap lagi kat bilik ditemani buku bertimbun2 atas meja n katil sebab isnin ni ada test anatomy . like whatthe ???? bak kata ibu aku tadi , takpe la , susah2 dulu , senang2 kemudian . baru la sejuk sikit hati ni ^^

back to the topic . apa yang aku nak tulis ni takde kaitan dengan yang hidup mahupun yang dah mati . *serius la pulak -.- aku just taip apa yang tengah aku fikir ni and aku harap jangan la ada antara kawan aku yang baca ni . haha .

korang mesti pernah an rapat dengan someone . mula2 ye la , kawan biasa2 je . gurau bongok2 pun macam rilek je an . tapi bila dah hari2 contact , jumpa korang mesti ada gak rasa suka an ? and lama2 perasaan suka tu boleh bertukar jadi sayang . bila dah rasa sayang tu , korang akan rasa jealous bila si dia storymory kat korang pasal dia date or text dengan mamat/minah lain .

korang kadang2 tak sedar tau . sedar pun bila dia tanya kita kenapa tetyba emo . pastu lama lagi , dia dah start gurau gedik2 manja2 then panggil sayang or whateverlaa . mesti korang pun perasan gak an even 3% . korang akan fikir , "eh,dia suka aku jugak ke?"

panas yang disangka sampai ke petang rupanya ribut hujan di tengah hari . korang dah elok baik je dengan dia , tetyba dia menghilang . cuak kan ? macam ada something happen . bila call tak angkat , mesej tak reply . okay memang something's fishy there .

mula2 memang rasa lain an . rasa kehilangan gitu . okay sila geli . haha . tapi bila dah biasa semua back to normal . and bila dah back to normal tu la dia datang balik . agree with me ? pastu apa yang korang fikir ? share la dengan aku . hehehe :)

p/s : hati bukan sampah . so jangan mainkan perasaan orang k ? Allah nak balas tak kira cepat/lambat . tak kena kat korang , kena kat family korang . kbai .

nice one :)

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...