Saturday, February 18, 2012

hidup kacau bilau ke aku yang tak betul ?

dah lama tak update sebab takde masa . pack sangat jadual . hidup aku sekarang study study and study je . sepanjang aku tak update ni pun , banyak yang berubah . hati , perasaan , lifestyle . entah la . betul la orang cakap . manusia memang mudah berubah . including me .

macam2 dugaan yang aku terima sangat mematangkan aku walaupun sakit sebenarnya nak menanggung . lebih sakit daripada sakit kena study 24/7 . sampai aku give up kadang2 sebab tak tahu nak buat apa . aku tak reti nak share semua problem aku dengan kawan2 kat sini . entah la . kalau desperate sangat pun i'll tell my friend masa sekolah dulu jugak . sebab aku rasa dia je yang faham aku . why ? sebab love story dia takde bezanya dengan aku . hohoho . aku akan cari dia gak gane2 pun . hmm .




tapi sekarang susah la because semua busy dengan study kan . so aku pun busykan diri dengan study la . aku nak happykan parents aku dulu . baru fikir pasal diri sendiri . aku masuk SPA pun sebab parents aku nak sangat aku jadi nurse . walaupun sedih nak tinggal uitm , tapi aku fikir , bila lagi nak sacrifice untuk diorang kan . biarlah aku yang mengalah kali ni . huhu .

sedih la wehh . sedih dengan apa , dengan siapa . biar aku je yang tahu . bye . btw wish me luck untuk test  anatomy dengan health science esok . daa~

p/s : rasa tersekat je nak update sekarang . bila kawan dah ramai tahu kita ada blog , susah nak cerita kat sini . nanti jadi gaduh lagi . haih .


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...