Tuesday, October 4, 2011

aku diseru

okay tajuk macam seram je kan . haha . before aku pergi study nanti , aku tak kira . nak update jugak blog . blog aku suka hati aku la kan nak update bilabila masapun  . <abaikan intro yang merapu tu okay>

aku diseru ? sape yang seru ? ape yang menyeru ? kenapa aku diseru ? haha tak tau :p ala bukan apa pun . tu haa . rumah aku je yang seru aku nie suruh balik cepatcepat esok . hihi . dengan bangga aku nak bagitau esok last paper aku ACC106 . weehuu ! at last ! haa tu part happy . part sedih for sure la sebab nak tinggal kolej , uitm and kawankawan T.T

and esok before balik aku and kawan aku yang duduk rumah sewa . ehh salah , bakal menghuni rumah sewa nak ushausha rumah yang kitorang nak sewa tu .  hihi . excited gak nie . yela masa sekolah dulu nama genggeng aku geng rumah sewa . tak sangka pulak betulbetul kena duduk rumah sewa masa study nie . haha .

plan lain for tomorrow : aku nak pergi jenguk carrymark subjek MGT162[fundamentals of management] and ACC106[account]

okay macam biasa out dulu . mandi solat study :)

p/s : hujan malam nie sangat menggugat kesabaran aku . niat aku  hampir terpesong daripada nak study tapi tidur . haha

sape nak naik jum ikut aku balik batu buruk . haha
p/s : lupa . dah packing 3 beg . ada 3 beg lagi . macam nak pindah >.<

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...