Saturday, September 17, 2011

nursing ke banking

konon je kan nak jadi nurse
korang ! now hati aku dah tak tenteram dah . sebab tadi aku dapat tau aku dapat yang spa uh . program separa perubatan bertaraf diploma . nursing . haishh . dah 1 semester aku belajar banking tetyba dapat yang nie pulak . okay dulu memang aku nak sangat an tapi bila dah enjoy belajar banking nie jadi keliru la . tadi aku call parents aku . diorang pesan buat betulbetul final esok . okay air mata aku nak tumpah but tahan jela . terharu beb . haha okay nak g mandi nanti nak study . daaa ~

p/s : nursing ke banking lagi okay ?

4 comments:

  1. ikut minat wawa lah. kalau rasa nursing best, teruskan je. kalau rasa banking lagi ok, ambik banking. dua-dua itu bagus tapi dgr kata nursing mmg kos yang memang bagus. hehe.. semoga dpt buat keputusan yg terbaik yer wawa :)

    ReplyDelete
  2. congrats babe! yang spa tu siyes cakap, memang susah nak dapat.

    nasib baik u satu sem ja. kalau dah nak habis?

    mostly kawan kawan i dulu, depa belajaq kolej satu sem. then dapat poly, keluar je

    ReplyDelete
  3. thanks korang . still thinking nie . huhu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...