Saturday, September 17, 2011

entry merapu dari aku

sunyi kot malam nie . semua roomate dah tidur . genggeng aku lak buat study group and malam nie diorang sleepover tengok movie . aku malas and takde mood nak layan movie nie . hoho . tadi kan , ada kawan aku call citer pasal problem dia . problem ape ? ada la tu . haha . tapi for sure pasal LELAKI okay . kitorang nie lebih kurang je sebenarnya tapi dia lagi ok la kot dari aku . hmm . sedih la macam nie an . kita sayang dia tapi dia tak sayang kita . okay ape aku merapu nie . hoho . baik aku leave blog nie cepatcepat . nanti terbuat entry mengarut lak pagipagi buta nie . haha . tatatititutu


p/s : rindu kawan sekolah . rindu semua kenangan kat sekolah . rindu cikgu . rindu nak lepak . arghh !!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...