Thursday, September 29, 2011

life is not easy . goodbye korang

baru habis paper maths tadi . hari ni taknak ah update pasal soalan tadi . aku sedih nie tau . yela . sorang roommate aku dah nak balik esok . dia punye paper dah habis :( now dia tengah sibuk packing barang . parents dia pun dah otw dari selangor  nak datang amek dia . hmm. pasang pulak lagu tacingtacing sekarang nie . duhh . dahla aku nie hati tisu . sekarang pun rasa nak nangis . esok masa dia balik aku tak tau la caner . next sem maybe dah susah nak jumpa dia and roommate aku sorang lagy . roommate aku dapat kolej . yang sorang lagy duduk rumah sewa . sedihnya ! :(

to my roommates , im trying not to be sad because all of us know that the day will coming . so hope even kita dah tak samasama , take care of yourself , study rajinrajin , jangan lupa aku and the most important , jangan rindu aku sangat ! hahaha :)

banyak sangat moment kita even tak sampai 6 bulan kita kenal . aku happy kenal korang .antara  the bestest roommates and kawan yang aku pernah ada . hmm . 

 btw 20hb nie interview spa . hope aku dapat la . tapi kalau dapat sedih pulak nak tinggal uitm . tapi kena fikir future jugak spa kan terus dapat kerja bila dah habis study. banking susah sikit . eh ye ke ? . dehh . solat dulu la . tenangkan jiwa sikit . daa ~

p/s: complicatednya rasa hidup hari nie . dugaan :(

2 comments:

  1. pergh da nak abih blaja....
    smoga suksess dalam kerjaya...pastu kawen cepat2...

    ReplyDelete
  2. eh eh . baru habis sem 1 la awak . muda lagy nak kawen ;D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...