Monday, May 16, 2011

no love no hurt

pagi tadi aku pergi kat gong badak..amek duit yayasan..bagus sangatsangat la diorang kasi duit saatsaat genting nak pergi study ni..then aku pergi mydin jap aw..saja ushausha barang..jalan sikit,,oke..terjumpa lak nan ex aku duk tolong pilih kasut nan skandal dia..kaget jap aku..p takla rasa apaapa an..rilek je..n aku ada gak cakap sikitsikit nan ex aku uh..tanya la jugak an asal buat aku cam uh..p bila aku fikir balik,,malas dah nak layan mende ni sume..aku tak suka gaduhgaduh..so aku im dia..n kawan balik macam dulu..before couple.. macam dulu..bebas nak cakap bodoh,gila,bangang  whatever..tak yah nak majukmajuk,marahmarah..tadi dia ada pesan,,buang sume pics..yang dalam fon memang satu pun dah takde..hilang pun nan cara yang agak tragis..haha..cuma tinggal masa kitorag grad je..tapi takkan sematamata ada muka dia,aku kena campak lam tong sampah an?muka genggeng aku tu?biar la dia je buang aku,,kalau dah benci sangat..tak kesah..hmm..harap dia bahagia la..*memang muka eksaited pun tadi masa teman skandal dia uh :)

mood:sangat malas nak pack barang

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...