Friday, February 15, 2013

hari terakhir di terengganu



hye . gila berhabuk blog aku ni . lama rasanya tak update . hajatnya nak update masa sampai kat rumah hari tu tapi hari ni baru berkesempatan . maklumlah busy sangat . kononnya laa (n)

cuti kali even seminggu tapi rasa macam tak puas . tak banyak makan masakan ibu . yelaa dah hari-hari keluar makan fast food , kafe je kan . sampai nak termuntah aku mengadapnya =='

hari ni since last day aku boleh berjimba kat ganu , aku ingat tak keluar dah kot sebab member-member dah sibuk nak balik uni kan . tetiba tadi masa otw balik ke rumah dari atas tol kawan aku bbm ajak keluar . hmm macam best je kan so aku pun apa lagi , on laa . hewhew

kitorang just keluar makan , singgah guardian beli barang aku , pastu g kedai phone sebab nak pasang screen protector then aku ajak dia ke al ikhsan . duk usha-usha tadi berkenan laa satu baju . rembat laa weh . hihi . aku tengok jersi menyu tadi 200++ baru nak beli , tak jadi laa . haha . kan ada yang makan maggi kat kolej nanti :p

sekejap je keluar tadi sebab hari ni dia kerja petang . hmm tu laa gatal nak kerja sementara tunggu habis cuti sem . terpaksa laa berkorban masa sikit kan . nasib baik hari ni sempat jumpa . so balik around 1pm . okay laa tu . tapi yang kesiannya , dah laa kawan aku rushing nak balik , wax rambut dia pulak tertinggal dalam beg aku . terpaksa datang rumah balik . haha

hmm , tu je sebenarnya nak cite . entry sempena last day kat rumah . haha . motif ? esok balik melaka . bye . =='

p/s : stress baca entry diri sendiri ni . takde point . haha

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...