Sunday, June 19, 2011

binatang

wahh..lama tak update right?sekarang ni aku kat bilik..tengah cuak ni..cuak sebab ada spider tengah landing kat luggage aku..

yela,,mentangmentang bilik aku ni sebelah hutan,,macammacam makhluk lak nak singgah kat dalam bilik aku ni..korang nak apa,sume ada..lipas and monyet jangan cakap la...harihari kott..aku pun da bosan tengok diorang..hoho..yang takley bla,lipan pun ada..LIPAN oke..actually takla besar sangat tapi aku takut gak..kalau dia sengat,,siasia je aku mati..hoho

hari ni spider besar pulak..nak halau tapi takut..patut la dari semalam aku rasa sangat nak bawak ridsect dari rumah(minggu ni aku balik ^ ^)aduhh,,mujur roomate aku tolong bunuh..haha..aku la yang hasut tu..kejam tak kejam tak? :p

oke la,ni aje kutt..hihi..

eh,kucing kat sini pun banyak..comel! ;p
p/s:baru habiskan VALENTINA NERVOSA..entry lain aku cite a kot sal ni..hehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...